onsdag 2 juni 2010

Klubbkläder

Var och hämtade mitt livs första klubbkläder igår. Hade tänkt att det skulle bli tävlingspremiär för dem idag, egentligen skulle jag och Pernilla sprungit Blodomloppet, men Pernilla är förkyld och har ont i halsen och jag kände mig trött och seg efter jobbet och när jag knappt orkade dra runt pedalerna på cykeln på vägen hem så bestämde jag mig för att stanna hemma istället. Ska jag springa ett femkilometerslopp vill jag ha lite fart i benen i alla fall. Nåväl. Sprang elva kilometer i en runda förbi Skatås och Delsjön på lite trevliga lagom breda stigar istället. Hade ingen kraft eller känsla alls i benen så det var nog lika bra att jag inte sprang loppet. Så här blev kläderna i alla fall (notera gärna de seriösa poserna):





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar