torsdag 17 juni 2010

Färja

Var ute och cyklade en sväng idag. Tänkte jobba på solbrännan men solen doldes alldeles för mycket av moln så det blev väl si och så med det. Annars en härlig runda tvärs över Hisingen, över Nordre Älv med Kornhallsfärjan och så upp en bit norr om Kungälv där jag vände och körde tillbaka längs Göta Älv. Kände mig otroligt stark fram tills jag vände då jag insåg att jag haft medvind hela biten och sen fick jag ligga och kämpa i motvinden hela vägen hem samtidigt som jag blev tröttare och tröttare. Men kanon att komma ut på en lite längre tur, har mest blivit 4-5 milsturer i år på cykeln och inte många långpass till fots heller. Ska fortsätta jobba på med det för det behövs verkligen. Bjuder på en bild med utsikt från färjan:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar