söndag 11 december 2011

Dagens outfit

Jag har inte så mycket vettigt att komma med för tillfället. Dagens outfit verkar dock funka för andra bloggare så jag testar det:


Kommentar: Det där missprydande luddet på överläppet handlar mer om en slö rakhyvel och mindre om någon typ av statement. I kombination med camo-buffen så känner jag att jag närmar mig någon typ av redneckromantik eller möjligen Bruce Franklin-looken (gitarrist i doomlegenderna Trouble). Slutsats: Läge att raka sig.


Idag blev det 45 minuters lugn jogg på golfbanan i sällskap med hunden. Jag har känt mig märkligt risig i veckan, trött och seg med inslag av lätt illamående. Det har känts exakt som att vara bakfull men mycket tråkigare kvällen innan. Sov bort onsdagen, repade mig lite på torsdagen. Tagit det lugnt i helgen. Hoppas att det känns lite bättre kommande vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar