söndag 5 juni 2011

Ångest

Har haft gott om ångest i veckan. En oläglig förkylning parat med jobb och andra arrangemang har ställt till det och det är en riktigt medioker vecka jag nu lägger till handlingarna. En mil löpning i terräng. Jogg till och från jobbet igår. En timmes cykel med lite tempokörning längs Landvettersjön i morse innan jobbet. Det var väl allt...

Känner hur det nu blir allt färre veckor kvar till Kalmar och allt färre chanser att få till de där nödvändiga passen. Min mediokra löpform och min cykelväggning förra helgen hjälper inte självförtroendet direkt. Behöver fylla på depåerna med lite bra känslor - tävlingar som går bra eller pass där jag känner mig stark. Alternativt pass som alls blir av vilket känns som en framgång i nuläget.

Nej, nu blir det nystart. Juni och juli blir fokusering. Det blir cykla till Falkenberg, springa till Hindås och simma i Delsjön. Förhoppningsvis känna ångesten släppa lite, lite grann...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar