onsdag 21 september 2011

Skyndar långsamt

Det är fortfarande oklart om jag är i en vilo- eller en uppstartsperiod. Oklarheten talar för att det är det första. Att ligga sjuk en vecka gjorde inte underverk med formen direkt men några löppass har det blivit med varierande framgång. Det är väl inte så mycket att göra mer än att försöka tvinga igång kroppen igen och hoppas den är med på noterna.

Vad händer framöver då? Jag är anmäld till Göteborgsvarvet som sagt. Femte gången gillt. Stockholm Marathon får däremot stryka på foten och det blir istället en Skottlandssemester med Edinburgh Marathon inbokat. Jag hoppas kunna ta några rejäla kliv i löpningen fram tills dess och göra hyfsade tider på bägge. Känns inspirerande.

Jag vet inte. Så mycket mer spännande har jag väl inte att tillägga. Det är tydligen ett millopp i Lindome på lördag som jag funderar på att köra. Det kan ju gå lite hur som helst men målsättningen kan ju vara att ta sig runt i alla fall. Det är alltid lite kul att tävla så varför inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar