torsdag 3 mars 2011

I natt jag drömde

Mitt drömlandskap är inte särskilt spännande. Jag kunde önska att jag drömde om sjunkna städer, glömda civilisationer och viskningar om en namnlös fasa (ok, jag har läst och lyssnat på mycket Lovecraft på sistone) men de drömmarna lyser än så länge med sin frånvaro. Istället är det mer vardagliga drömmar om att köra tåg eller, som i natt, att springa. Nu sprang jag 1000m på bana som avslutning på allmänhetens friidrottsdag efter att ha suttit och stretchat och tittat på höjdhoppningen. Ribban låg på 1.30 och ingen klarade. För mig blev tiden ungefär 4:20 så det var ju verkligen inget vidare löpt av mig. Jag hade dock mycket krafter i spurten och ångade förbi ett par som hade öppnat för hårt. Sedan gick jag och köpte indisk mat. I hissen spelade de Arckanum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar