söndag 27 mars 2011

Vecka 12

Våren kom lägligt nog samtidigt som min hälsena började spöka, så det jag förlorade i löpträning förra veckan har tagits igen på cykeln. Riktigt bra har det blivit faktiskt och veckan kröntes med lördagens långpass på strax över tre timmar. Känns fint att vara ute redan nu. Sedan snöade det i söndags och idag är det ganska ruggigt men det förtränger jag...

Nu är det både slut på veckan och strax slut på mars och det har varit tre bra veckor med lite ökande mängd - 413, 439 och 555 minuter. Nu är det en vecka med jobbarhelg framför mig så det blir lite mindre träning men det passar ganska bra. Tester på 30 min cykel och 400 m simning står på schemat, något löptest blir det däremot inte. Men en jäkla massa tåhävningar, lite lugn jogg och kanske ett besök hos sjukgymnast däremot så hoppas jag snart vara i löpbart skick igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar