tisdag 12 april 2011

Grisigt

Jag syftar inte på känslan jag fick uppleva på lördagens långpass runt Horred och Ullared, när vinden ligger på från fälten som bönderna precis vräkt svingödsel över. Det är en helt annan form av svineri. Nej, idag var det dags igen för Delsjömasten. Morgonens ösregn fick mig att överväga trainern men det lättade lite så jag gav mig ut ändå. Det regnade ju förra gången också så det börjar bli en tradition.

Körde första vändan upp på stora klingan och sen var det dags att betala räkningen på de andra vändorna. Benen var en smula möra sista gången upp. Hela jag var mör om jag ska vara ärlig. Men det är väl lite av poängen. Hoppas det ger resultat. Det vore väl märkligt annars.

Tröstar mig med kaffe, våfflor och Curb your Enthusiasm i soffan. Ikväll blir det simskola med Triathlon Väst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar